دومین شماره فصلنامه علمی- تخصصی صلح‌پژوهی اسلامی به صاحب امتیازی جمعیت ندای صلح و مدیرمسئولی و سردبیری دکتر سید محمد ساداتی نژاد منتشر شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، این فصلنامه نشریه‌ای تخصصی در زمینه روابط بین‌الملل است که با بهره‌گیری از حمایت و مشاوره اساتید مجرب دانشگاهی به بررسی موضوعات و محورهای […]

دومین شماره فصلنامه علمی- تخصصی صلح‌پژوهی اسلامی به صاحب امتیازی جمعیت ندای صلح و مدیرمسئولی و سردبیری دکتر سید محمد ساداتی نژاد منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت ندای صلح، این فصلنامه نشریه‌ای تخصصی در زمینه روابط بین‌الملل است که با بهره‌گیری از حمایت و مشاوره اساتید مجرب دانشگاهی به بررسی موضوعات و محورهای گوناگون در زمینه صلح اسلامی می‌پردازد و هدف از انتشار آن گامی در جهت تحقق بیشتر صلح و عدالت و تبیین مفهوم صلح از نگاه اسلامی می‌باشد.

نقش شبکه‌های اجتماعی در تقویت یا تضعیف صلح، با تکیه بر مدل اقناع‌سازی کارل هاولند و همکاران، جايگاه مطالعات افراطي‌گري در روابط بين‌الملل، بررسی نقش ائتلاف دینی و فرهنگی رهبران دینی برای صلح‌سازی در روابط بین‌الملل، رویکرد صلح‌پژوهانه به واژه سلم در معارف شیعی، قالبِ صلح و صلحِ غالب در قرآن و بررسی ترور از دیدگاه امام خمینی (ره) با تکیه بر قرآن و روایات از جمله مقالاتی است که در دومین شماره این فصلنامه به چاپ رسیده است.

مطالعه این فصلنامه به تمامی متخصصان و علاقمندان حوزه صلح اسلامی، پیشنهاد می‌گردد. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فصلنامه به آدرس iprjournal.ir نسبت به مطالعه و جهت دریافت فصلنامه به آدرس کاشان، میدان معلم، بلوار باهنر، کوچه شهید متقی، پلاک ۵۴، مجتمع راه روشن، جمعیت ندای صلح مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۵۴۸۸۴۳ تماس حاصل نمایند.

نظر به استقبال اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ارجمند، شماره‌‌ سوم این فصلنامه نیز با محوریت «صلح و عدالت در روابط بین‌الملل» تا ۳۰ آذر جاری آماده پذیرش مقالات می‌باشد. لذا، از کلیه صاحب‌قلمان دعوت به عمل می‌آید، مقالات خود را در زمینه فوق از طریق وب‌سایت فصلنامه به آدرس iprjournal.ir و یا به آدرس الکترونیکی فصلنامه به آدرس Nedaye.solh@yahoo.com ارسال نمایند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت فصلنامه مراجعه نمایند.